Søg efter:    

Anmeld arbejdsulykker – se videoen

Fra mandag den 4. juni 2018 er der igen fokus på at få anmeldt arbejdsulykker via platformen EASY.

 

Kampagnen kører under hovedkampagnen ”Gør det nu – anmeld arbejdsulykker”.

 

Er du i tvivl om hvordan du skal anmelde via EASY? Så er der lavet en instruktionsvideo, du kan se på youtube her 

 

 

 

Her et kort oprids af nogle af de ting, du får information om i videoen:

 

  • I skal anmelde i EASY på virk.dk.
  • I skal sørge for at den medarbejder der skal anmelde skaden, har en NEMID medarbejdersignatur med de rigtige rettigheder.
  • Man skal have to rettigheder for at kunne anmelde i EASY; 1. Anmelderettigheden og 2. Administratorrettigheden.
  • De to rettigheder kan fordeles på to personer i virksomheden eller de kan tildeles samme person.
  • Inden I anmelder første gang i EASY skal I tilknytte virksomhedens forsikringspolice
  • Når I skal anmelde i EASY er det en fordel at have følgende oplysninger parat; navn, cpr nummer, titel og jobbeskrivelse, dato og tidspunkt for ulykken, beskrivelse af selve ulykken.

 

I instruktionsvideoen bliver du guidet igennem punkterne.

 

Find kampagnen Gør det nu – Anmeld arbejdsulykker her

 

.